.....كلبه ي تنهايي من
.....كلبه ي تنهايي من



يه شب خوب...

يك شب خوب تو آسمون...

يك ستاره چشمك زنون...

خنديد و گفت:كنارتم تا آخرش

تا پاي جون ستاره ي قشنگي

بود آروم و ناز و مهربون...

ستاره شد عشق منو منم شدم

عاشق اون اما زياد طول نكشيد

عشق منو ستاره جون....

ابر اومد و ستاره رو دزديد و برد

نامهربون حالا شبا به ياد اون

زل ميزنم به آسمون.....

دلم ميخواد داد بزنم اين بود قول و قرارمون؟؟؟؟؟؟؟؟





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:,

  توسط الي  |
 

 



در این وبلاگ دست نوشته های یک خسته دل عاشق رو میبینید که از بی وفایی زمونه وجفای مردماش بیزاره تنهای تنهاست فقط دلش می خواد حرف دلشو بنویسه نمی دونم طومارغصه هام اینجا جا میشن یا نه؟ یا اینکه دستم با دلم راه میاد یا نه ؟ نمی دونم فقط دلم میگه بنویس .. ای دست یاری کن شاید رها شوم ...


 

عكس هاي عشقي متني

 

 تولد داداشم
 تولد
 يه شب خوب...
 دلم گرفته...
 تو بگو...
 تو نگرانم نشو......
 11 ماه گذشت...
 اي خدا!!!!!!!
 مي خواهم تنها باشم....
 نشاني از تو ندارم....
 مي خواهم برگردم.....
 من بهترين و دارم.....
 عشق
 من يك انسانم...
 پدر و دختر.....

 

فروردين 1392
اسفند 1391

 

الي

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنها و آدرس wanton74.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گروه application نویسی راکس
يك فنجان چاي
اشعار و نوشته هاي من
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 1176
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1